niedziela, 2 sierpnia 2015

50 Rocznica ślubu

Witajcie! Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem. Jeśli chodzi o pytanie o szablon do takiego pudełka to ja nie mam, zawsze rysuje okrąg za pomocą cyrkla i odcinam długość promienia na kole tak żeby powstało 6 ścianek. Przychodzę dziś do Was zgięta w pół, coś mnie męczy od 4 rano i ledwo żyję. Dzień spędziłam praktycznie w łóżku...A teraz do meritum, dziś będzie kartka i pudełko z okazji 50 rocznicy ślubu mojego wujostwa:






Życzę Wam miłego wieczoru! Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Przede wszystkim Kasiu zdrówka! A kartka jest boska, taka delikatna, subtelna, uwielbiam takie, no i pudełeczko także całkiem w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pudełko i cudna kartka! Bardzo podoba mi się ten ażurowy dekor na kartce - jakim wykrojnikiem robi się takie cudeńka ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu zdrowai życzę , kręgosłup dostaje przez te nocne dziubania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełko. Wracaj szybko do zdrowia! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny papier i karteczka i pudełeczko, nie przemęczaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękne prace, bardzo romantyczne :) wspaniale wygląda ten embossing na kartce :)
    i dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne prace :) Przepiękny ażur na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace!!
    Mam nadzieję, że już lepiej się czujesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowicie piękne prace zdrowiej szybko

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent :)
    będę obserwować twoje posty, które będą dla mnie motywacją do dalszego działania :)

    http://ms-vivente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny boxik, cudna karteczka, wow

    OdpowiedzUsuń