niedziela, 21 września 2014

Kołyseczka dla Stasia

Witam, dziś znów pudełkowo. Znacie piosenkę o małej Dorotce która wieczorem zasypiała w kolebusi na puchowej swej podusi? Ja tym razem kolebusię i puchową podusię zrobiłam dla Stasia:






Papier to Galeria Papieru, kołyseczka i biała szatka Scrapiniec. Kołyska jest pomalowana bejcą i polakierowana lakierem, wyposażenie kołyski to uszyta z miękkiego materiału poduszka i kołderka, kołderkę zdobią malutkie stópki.
Miłej niedzieli Wam życzę!!Dziękuję że jesteście!

24 komentarze:

  1. Słodziaszczyk nie pudełeczko. A kołyska to jak taka niepralinkowa czekoladka:-) Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) uwielbiam te małe kwiatuszki, we wszystkich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cudo, piękna kołyseczka idealnie wkomponowana w boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze jest to łóżeczko :) strasznie mi się ten komplecik pościeli podoba, taki słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze zachwycasz dobranym papierem i detalami, jakie zdobią boxa !!
    Jest piękny !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu jakie to urocze ! Wyglada cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, kołyska wymiata - jest cudna!
    Tę kołysankę o Dorotce śpiewałam moim dziewczynkom na dobranoc. Oj przypomniały mi się te fajne chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna niesamowicie dziecięca pamiątka. SUPER!! WYPAS!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kołyska mnie urzekła:) I tyle pracy w nią włożyłaś...suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje pudełka,są przepiękne i dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę piosenkę śpiewałam mojej Dorotce. Karteczka śliczna i kolorki cudowne a kolebeczka super:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenki nie znam, ale kołyska w Twoim wykonaniu prezentuje się wspaniale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam piosenkę :) Pudełeczko eleganckie, kolebusia urocza a kołderka i podusia rozczulające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie! Piękny pomysł i cudowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasieńko! Jak każde Twoje pudełeczko, tak i te jest po prostu doskonałe :) Ale, ale, ja wciąż czekam na wieści, a tu nic, cisza, normalnie szukam i szukam jakiejś wzmianki malutkiej i co??? Nic, normalnie dręczysz mnie okrutnie, Kobietko ;) Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że wszystko w porządku :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu czy ta kołyska dla Twojego maluszka już ???? Czekam na wieści .

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo delikatne :) przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  18. najpiękniejsza kartka jaką w życiu widziałam! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze pudełeczko, bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie pudełko, kołyska niezwykle urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, cudowne! <3 Praca dopracowana w każdym szczególiku :)

    OdpowiedzUsuń