sobota, 26 lipca 2014

Na ślub z uśmiechem

Witajcie w sobotni wieczór! Dawno mnie nie było, ale ten tydzień upłynął mi raczej na obowiązkach domowych, byłam u rodziców na wsi malować łóżeczko dla malucha, poza tym razem z mężem kończymy remont, dziś malowałam korytarz, mam nadzieję, że jutro skończymy wyprawki i będzie można sprzątać.
A dziś mam dla Was kolejną karteczkę ślubną na wesoło:






Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze, za Waszą obecność!

Pozdrawiam i życzę Wam udanej reszty weekendu!

26 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna kartka. Usmiech dołączony gratis;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona widać , że kocha . Może mena a może jego money hihihi. Ważne , ze man szczęśliwy:) Świetna kartka:)
    A malowanie łóżeczka dla malucha to sama przyjemność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka i czadowa grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, naprawdę urocza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) Bardzo fajne kolory a grafika rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. delikatnie i przesłodko! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Bardzo fajna karteczka, na wesoło.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie zgrany temat, bardzo miły dla oka efekt :) Mam nadzieję, że już uporałaś się z remontami i dzisiaj tylko wypoczywasz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten obrazek na dysku :))) jest świetny, a Ty z niego zrobiłaś fantastyczny użytek! a tydzień, jak czytam, miałaś bardzo pracowity :)) ja w sumie też, robiłam "małą" rewolucję w pokoju Młodego - szafy itp...., a od piątku same przyjemności (goście, goście, w gościach); pozdrawiam serdecznie i całuję w czółko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą grafikę !!!
    Karteczka wyszła Ci wspaniale.
    Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna kartka . Kasiu współczuję tych upałów w ciąży ale już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała kartka :) bardzo sympatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna w tych romantycznych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, zabawna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze zachwycam się Twoimi pracami:) Ta karteczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetną radosna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka i rewelacja grafika, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka z obłędną grafiką :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza i zabawna karteczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziutka i zabawna ;) Świetna grafika, genialnie wygląda na karteczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarze u mnie...ja tam nie mogę na razie odpisywać..coś się stało..nie wiem co.....
    Dobrego samopoczucia życzę:):):
    Dziecko to taka radość, oczekiwanie na nie też!!!:):):

    OdpowiedzUsuń