poniedziałek, 9 września 2013

CANDY-wyniki



Witajcie w ten paskudny, mokry jesienny dzionek! Dziś czas na wyniki mojego candy. Dziękuję Wam wszystkim za życzenia, za odwiedziny, za pozostanie na dłużej.  Kiedy zakładałam blog nie sądziłam, ze tyle osób tutaj trafi, jest mi niezmiernie miło, że ze mną jesteście, że wspieracie mnie dobrym słowem. Tak naprawdę chciałabym nagrodzić Was wszystkie jednak nie jest to możliwe:( Wszystkie komentarze są miłe, i wszystkie zasługują na słowa uznania. Postanowiłam nagrodzić dwie osoby, pomógł mi random, oto wyniki:







pod tym numerkiem ukrywa się Dagmara z blogi Zielony koszyk



 
druga osoba to Ola z blogu Oli małe fantazje



Dziewczyny proszę o kontakt na maila i jest jeszcze jedna niespodzianka, oprócz wycinanek i kwiatów oraz innych drobiazgów, każda z Was dostanie ode mnie napis z masy plastycznej. Proszę o informację na maila jaki to ma być napis:)

Wszystkim bardzo dziękuję za zabawę i obiecuję, ze niedługo znów się będziemy bawić:)


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za zabawę i wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem:)

buziaki:*



19 komentarzy:

  1. Szkoda, że mi się nie udało, ale może następnym razem. :) Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka! Dziękuję! Nie masz pojęcia, jak się cieszę:) Kasiu, maila wyślę jutro, bo padam na pysk, ciężki dzień za mną, na chwilę tylko zajrzałam na bloga, ale że tu taka radość, to parę słów chociaż... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn i podziękowania dla Ciebie za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Dagmary :)Dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęśliwcom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę , pozazdrościć dziewczyny , pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dziewczyny:)!
    Dziękuję za zabawę Kasiu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne i wielkie gratulacje!
    I nieco małej prywaty:-) Jaki to niby ma być ten jesienny dzień? Paskudny???? Protestuję wielce. Każdy dzień jesieni jest bajeczny, nawet ten deszczowy.
    Pozdrawiam baaaardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń