niedziela, 2 czerwca 2013

Na 40 urodziny

Witajcie, dawno mnie nie było, mam zaległości na Waszych blogach i w najbliższym czasie postaram się odrobić odwiedziny. U mnie praca wre, chociaż udało mi się wyskoczyć na 4 dni nad morze. Może upałów nie było ale pogoda była znośna na szczęście. W piątek znów wybywam, tym razem do Warszawy na zlot,  sumie to na zakupy:) Ostatnie kilka dni spędziłam w pracowni a oto co udało mi się stworzyć.

Eksplodujące pudełka dwa na 40 urodziny, i oba w kropeczki. Jedno pudełko czekoladowe, drugie truskawkowe, pewnie już nudzę tymi kropeczkami ale ja je bardzo lubię:)









Grafika zajączka została specjalnie dla mnie stworzona przez kolegę, któremu bardzo dziękuję:)

I drugie pudełeczko:







Życzę miłego oglądania i dziękuję za każde dobre słowo:)

3 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię kropeczki i sama nie wiem czy to moim faworytem będzie pudełko czekoladowe czy truskawkowe.Oba są przepiękne, wykonane na najwyższym poziomie pod względem dodatków również:).Życzę Ci udanego zlotu w Warszawie, kup coś fajnego, a potem zadziwiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś się specjalistką od słodkich tortowych delicji! Pięknie Ci to wychodzi, wszystko ze smakiem i elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pudełeczka są mistrzowskie, takie dopracowane. Podobają mi się niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń