czwartek, 7 marca 2013

Kolejne zaproszenie

Szalony tydzień, na szczęście już dobiega końca:) W tym tygodniu dotarły do mnie kolejne wykrojniki, czekam jeszcze na papier z Magicznej Kartki:) Dziś w końcu udało mi się spokojnie usiąść i coś wymodzić z papieru, kolejny wzór zaproszenia który wygląda tak:








Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa które u mnie zostawiacie, miło mi że mnie odwiedzacie:)

Chciałam się też pochwalić, że dostałam kolejne wyróżnienie za które bardzo ale to bardzo dziękuję, ale o tym w nowym poście już niedługo:)

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

8 komentarzy:

  1. Śliczne, bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super i nic więcej nie trzeba ... obłęd

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po nominację do mnie http://kartkomaniaczki.blogspot.com/ za Twój wspaniały gest , wszystkiego naj... w Dniu Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne piękne te storczyki i zaproszenie.Sama nie wiem co piękniejsze....Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zaproszenie, a jakie cudne storczyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i eleganckie zaproszenie a najbardziej podoba mi się w nim - kolor papieru! Bardzo nietypowe i interesujące zaproszenie. A swoją droga to zazdroszczę Ci tych wykrojników i maszynki....
    P.S. Jeszcze raz odwiedziłam papierniczy i przyjrzałam się tym serwetkom - i to nie do końca jednak jest Hello Kitty a CharmyKitty. Wygląda niby podobnie i sama nie wiem - jesteś zainteresowana? Jak tak to je Ci podeślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! :) Też zamówiłam i czekam na ten wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i Panią Kasię widać w odbiciu na szybie ;)

    OdpowiedzUsuń