niedziela, 16 grudnia 2012

Świąteczna gorączka

Dziś skończyłam robić kartki świąteczne dla rodziny i znajomych do wysłania, niestety wszystko jest już zaklejone w kopertach i nie zdążyłam zrobić zdjęć. Niestety był to ciężki tydzień, w sobotę na Festiwalu Sztuki zaczął boleć mnie ząb, skończyło się na wizycie u dentysty i wyrwaniu. Niestety to nie koniec przygód, w środę znów odwiedziłam dentystę, bo przez trzy dni moim najlepszym przyjacielem były tabletki przeciwbólowe i to w zatrważających ilościach. Okazało się, że coś się w dziurze dzieje i trzeba było podziałać. Ingerencja pani dentystyki nie pomogła i w piątek znów zawitałam, tym razem bardzo bolesny zabieg, antybiotyk i czekam, bo ból nadal jest. W międzyczasie biegałam też po sklepach kupując prezenty no i chodziłam do pracy. Kończy się weekend, a ja tak naprawdę nie odpoczęłam. Pociesza mnie tylko, że jeszcze tydzień i odpocznę...
Mimo wszystko udało mi się też pomalować dwie szkatułki, które obecnie czekają na polakierowanie, zdjęcia zrobię jak będą gotowe.
  

Dobrej nocy życzę!

1 komentarz:

  1. Byłaś na Festiwalu Sztuki więc pewnie przeszłam obok i zrobiłam jakieś zdjęcie....

    Pozdrawiam i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń